Одеська компанія «Татра-Юг», розробила новий сучасний 3-секційний трамвай. Слід зазначити, що новинку можна сміливо назвати продуктом вітчизняного виробництва. Як передають Патріоти України з посиланням на replyua.net, до роботи над створенням трамвая К1М6 було залучено близько 250 українських постачальників комплектуючих. Представники «Татра-Юг» відзначили, що новинка поєднує в собі новітні технологічні рішення, втілені в життя фахівцями конструкторського бюро компанії, а також лаконічний зовнішній вигляд, над яким працювала команда дизайнерів з України.
Творці зуміли адаптувати К1М6 до умов експлуатації з різним станом рейкових шляхів і контактної мережі. Салон трамвая дуже комфортний - крім зручних крісел, новинка відрізняється обладнанням для роздачі Інтернету за технологією Wi-Fi і кондиціонерами. Не забули конструктори і про людей з обмеженою мобільністю. Усередині вагонів - світлодіодне освітлення і система інформування пасажирів. Низький рівень шуму і плавний хід забезпечується 2-ступінчастим підвішуванням, яким обладнані ходові візки.
Нагадаємо, що раніше в Харкові також презентували новий трамвай українського виробництва, обладнаний відеокамерами і моніторами. Тут конструктори також перейнялися про комфорт людей з обмеженими можливостями, обладнавши середні двері виїжджають пандусом, і передбачивши всередині вагона відповідні місця.
Як повідомив заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євген Водовозов, вартість харківського трамвая становить близько 9 млн грн, найближчим часом планується зібрати ще чотири таких вагони.
«Насамперед ми зацікавлені оновлювати свій парк трамваїв, а не працювати на інші міста. Це не бізнес-проект. Для Харкова це цікаво тим, що такий трамвай набагато дешевший, ніж новий, вартість якого сягає 15-16 млн. грн. Таким шляхом пішли багато міст – Київ, Одеса, Запоріжжя та інші. Разом з програмою капітальних ремонтів, яку ми реалізуємо вже третій рік, такий підхід дасть нам можливість потихеньку оновлювати парк трамваїв у Харкові», – повідомив Євген Водовозов.
До речі, нещодавно мер Києва Віталій Кличко заявив про готовність збирати польські трамваї у столиці.
Влада української столиці продовжить свою політику по оновленню громадського транспорту в місті. За словами Кличка, зокрема, в цьому році місто планує закупити ще 100 автобусів підвищеної місткості, які б стали альтернативою маршруткам.
"У Києві повинен бути сучасний транспорт. В цьому році ми будемо купувати ще 100 великих автобусів. Це хороша альтернатива маршруткам," – сказав столичний градоначальник.
Крім цього Кличко підтвердив, що Київ і надалі буде закуповувати сучасні польські трамваї PESA.
"На Борщагівській лінії їздять 10 таких трамваїв, і наше завдання – зробити так, щоб там використовувалися виключно сучасні трамваї. Вони – зі 100% низькою підлогою, безшумні, обладнані кондиціонерами, Wi-Fi, системою відеоспостереження. Перший трамвай у Східній Європі запустили в Києві, і ми повинні відродити трамвайний парк, який повинен відповідати найвищим стандартам, які є в світі," – підкреслив Кличко.
При цьому місто хоче створити спільне підприємство, щоб збирати польські трамваї в Києві, наголосив мер столиці.
"Це – і робочі місця, і податки в бюджет. Домовленість така є. Ми будемо раді співпрацювати з такими партнерами, які бачать не тільки свою вигоду, а й вкладають у перспективне виробництво," – додав Кличко.
Були в поета і заборонені стосунки. Українці святкують Шевченківські дні. Беззаперечно, Тарас Шевченко був багатостороннім генієм! Однак часто його особистість обожествляють, відбираючи все людське. Ми ж підготували для вас текст про Шевченка-людину. Л...
Єдине, що ще залишається виманити шахраям - дані вашої банківської картки. Останнім часом багатьом українцям на телефон приходять sms-повідомлення від імені банків, в яких говориться: «Ваша картка заблокована. Зателефонуйте за номером таким-то ». Зазви...