Після аварії дирижаблю "Гінденбург" апарати "легші за повітря" практично вийшли із вжитку

Її розслідуванням займалися уряди США і Німеччини

6 травня 1937 року над авіабазою ВМС у Лейкхерсті, Нью-Джерсі найбільший повітряний корабель - цепелін "Гінденбург" загорівся і потерпів аварію. Тоді загинуло 35 із 97 людей, що були на його борту, а також одна людина на землі, повідомляють Патріоти України.

1909 року у Німеччині було створено першу у світі пасажирську трансатлантичну авіакомпанію АТ "Німецьке Повітроплавання". "Гінденбург" було створено для того, щоб стати флагманом цієї компанії. Це було найбільше повітряне судно із усіх, які коли-небудь піднімалися над землею. 245 метрів завдовжки і 41 метр у попереку; 190 000 м³ газу у балонах. Недоліком всіх машин Цеппеліна було використання вогненебезпечного водню в якості наповнювача.

Дирижабль розпочав свої польоти із пасажирами ще у травні 1936 року. До травня 1937 року цепелін здійснив 37 рейсів через Атлантичний океан, доставивши до пунктів призначення близько 3 000 чоловік. Подорож дирижаблем була досить комфортною. Кожному пасажирові відводилася окрема двомісна каюта із ліжком і окремою душовою кабіною. У корпусі цепеліна розташовувався ресторан із кухнею і салон із невеликим роялем.

Вилетівши з Німеччини і подолавши Атлантику за 77 годин, 6 травня 1937 року "Гінденбург" з'явився над Мангетеном. Бажаючи задовольнити пасажирів і продемонструвати американцям дирижабль, капітан корабля підвів цепелін практично впритул до оглядового майданчика Empire State Building, де на повітряне судно очікували репортери й глядачі.

Над полем була потужна гроза і ципелін довго очікував дозволу на посадку. Нарешті о 19:00 "Гінденбургу" було дозволено сідати. О 19:20 районі четвертого газового відсіку дерижаблю блиснув яскравий спалах – вогонь охопив дерижабль. Завдяки майстерності капітана і екіпажу, дирижабль певний час вдавалося утримувати в повітрі, після чого "Гінденбург" відносно акуратно впав на землю поряд зі швартувальною щоглою.
Із 97 пасажирів і членів команди врятувалося 62 людини. У цій катастрофі загинув Ернст Леманн, голова компанії "Цепелін", що випустила дирижабль "Гінденбург".

Розслідуванням аварії займалися уряди США і Німеччини. Обидві сторони погодилися, що винен витік водню: дріт каркаса розірвався і міг пробити обшивку. Після цього інциденту апарати "легші за повітря" практично вийшли із вжитку, і жоден з них не пережив Другу Світову війну.

Опублікував: Світлана Іваненко
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Інші публікації автора

З архіву ПУ. Кохані жінки Шевченка - від кріпачок до аристократок

вівторок, 9 березень 2021, 20:58

Були в поета і заборонені стосунки. Українці святкують Шевченківські дні. Беззаперечно, Тарас Шевченко був багатостороннім генієм! Однак часто його особистість обожествляють, відбираючи все людське. Ми ж підготували для вас текст про Шевченка-людину. Л...

"Ваша картка заблокована. Зателефонуйте за номером таким-то": Якщо отримали таке sms-повідомлення, будьте готовими, що станете жертвою

четвер, 25 травень 2017, 6:55

Єдине, що ще залишається виманити шахраям - дані вашої банківської картки. Останнім часом багатьом українцям на телефон приходять sms-повідомлення від імені банків, в яких говориться: «Ваша картка заблокована. Зателефонуйте за номером таким-то ». Зазви...